احتمال درگیری جنگ گیشه ۲۰۱۶ میان «کاپیتان آمریکا ۳» و «بتمن مقابل سوپرمن»

سمت سوم مجموعه «کاپیتان آمریکا» همراه با فیلم جدید «بتمن مقابل سوپرمن» تابستان ۲۰۱۶ اکران خواهد شد.

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از تسنیم، سومین مجموعه کاپیتان آمریکا همراه با فیلم جدید بتمن در برابر سوپرمن تابستان ۲۰۱۶ اکران خواهد شد. یک منبع آگاه در مارول به رسانه ها خبر داده که این فیلم قرار است روز ۶ می ۲۰۱۶ اکران شود که این اصلا خبر خوبی برای کمپانی رقیب مارول، دی سی کمیکس نیست، چرا که آن ها هم در زمان اکران تابستان سال ۲۰۱۶ می خواهند از بزرگ ترین پروژه سال و شاید بزرگ ترین پروژه چند سال اخیرشان رونمایی کنند. فیلمی که فعلا با نام موقتی «بتمن مقابل سوپرمن» شناخته می شود.

برادران وارنر که وظیفه ساخت «بتمن مقابل سوپرمن» را بر عهده دارد چندی پیش زمان اکران فیلم را ۱۰ ماه عقب انداخت تا بتواند کار های پس تولید بیشتری روی فیلم انجام دهد و در پروسه تولید هم دقت بیشتری را به این کار اختصاص دهد اما حالا خودش را در میانه یک دوئل وحشتناک با دیزنی و مارولی می بیند که می خواهند کاپیتان آمریکای ۳ را در همان زمان اکران کنند.

 نکته ای که هر دو استودیو را به خطر نزدیک می کند این است که هر دو فیلم برای مخاطب نوجوان ساخته می شود و فقط یک اشتباه در مراحل ساخت و اکران کافی است تا آنها جنگ گیشه سال را به رقیب خودشان ببازند. کوین فیج رئیس استودیوی مارول البته می خواهد فعلا آتش این رقابت را زیر خاکستر نگاه دارد.

او هنوز تایید نکرده که در روز ۶ می قرار است «کاپیتان آمریکای ۳» اکران شود. این طور که از صحبت های سران مارول بر می آید تاریخ ۶ می برای اکران یک فیلم قطعی است اما این که این فیلم «کاپیتان آمریکای ۳» است یا خیر هنوز رسما اعلام نشده است. ضمن این که سخنگوی مارول هم از پاسخ به سوال هایی مبنی بر کاپیتان آمریکای ۳ طفره رفته است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: فیلم های 2015 ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 21 شهريور 1398برچسب:, | 12:8 | نویسنده : طاها عبداللهی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ابزار وبلاگ